HT Spor yorumcusu Rıdvan Dilmen, Galatasaray ve Fenerbahçe arasındaki şampiyonluk yarışıyla ilgili yorumlar yaptı.

Dilmen'in açıklamaları şu şekilde:

"GALATASARAY ŞAMPİYON OLURSA TEBRİK EDERİM"

"Temennim Fenerbahçe'nin şampiyon olması ama gerçekçi olmak lazım. Galatasaray, şampiyon olursa saygı duyarım, tebrik ederim."

"TEK FARK OSIMHEN"

Yağız Sabuncuoğlu: "Hull City görüşme yaptı, Galatasaray 8-9 milyon Euro bonservis istiyor"
Yağız Sabuncuoğlu: "Hull City görüşme yaptı, Galatasaray 8-9 milyon Euro bonservis istiyor"
İçeriği Görüntüle

"Tek fark Osimhen oldu. Onu söyleyeyim. Galatasaraylı bütün oyuncular ve Okan hoca hakkını helal etsin. Icardi ve Batshuayi varken Osimhen'i aldılar. Batshauyi'den kurtuldular, bir kulüp buldular, gönderdiler. Icardi'nin sakatlanacağını bilemezsin ki."

"EN AZ 7 TANESİNİ OSIMHEN'LE KAZANDILAR"

"Galatasaray'ın kötü oynadığı en az 8 tane maçını sayarım ama en az 7 tanesini Osimhen'le kazandığını söylerim. Türkiye'de şu anda bu puan farkını 1. sebebi Osimhen'dir." 

"OSIMHEN DİYE BİRİ ÇIKTI"

"Vasat oynadığın maçta bir bakıyorsun Osimhen golü atıyor. Kötü oynarken ikinci golü atıyor. Bir fark yarattı. Osimhen diye biri çıktı." ifadelerini kullandı.

Kaynak: habersarikirmizi.com