Now Spor yorumcusu Uğur Karakullukçu, Galatasaray'ın Samsunspor mağlubiyetinin ardından değerlendirmeler yaptı.
Karakullukçu'nun açıklamaları şu şekilde:
"BÖYLE BİR MAÇ HATIRLAMIYORUM"
"Galatasaray tarafından bakacak olursam yani tabii ki anlayabilirim; derbiyi yendin, son 3 hafta ikili averaj sende, biraz daha rahat olmasını anlayabilirim Galatasaray'ın ama rahat olmak senin üstün oynaman gereken bir maçta bozguna uğramanı da gerektirmez, bu başka bir şey. Beşer şaşar, kötü bir gün geçirirsin anlarım ama Galatasaray'ın öne geçtiği bir maçta 4 tane yiyip yenildiği bir maçı hatırlamıyorum."
"DERBİ KAZANMANIN ŞIMARIKLIĞINI ÇOK NET GÖRDÜK"
"Samsunspor zaten iyi bir takım. Bu sene Avrupa’da son yıllarda bizi en hakkıyla temsil eden Anadolu kulübü diyebiliriz. Tek başına çok ciddi puanlar topladı. En son 4-5 yıl kadar önce Sivasspor benzer performanslar serilemişti. Fırsat verirsen zaten Samsunspor sana gol atamayacak bir takım değil. Zaten Fenerbahçe maçlarında çok başarılı işler çıkarmışlardı. Galatasaray ile kafa kafaya götürüyorlar ama tek farkla yeniliyorlardı. Bu maçta biraz derbi kazanmanın şımarıklığını çok net gördük. Samsunspor da çok ağır cezalandırdı. Hatta 4 bile iyi diyebilirim; öyle pozisyonlar oldu ki daha erken farkı götürme şansları vardı. Koulibaly’nin hatası, Mendes’in hatası; boş kaleye yuvarlamak yerine abandığı bir top var. Belki 5-6’ya çok rahat gidebilecek bir maçtı. Samsunspor’u tebrik etmek lazım."
"TOPARLANMASI GEREKEN ŞEYLER VAR"
"Toplamda bir açlık, her maça aynı önemde asılma, takımca her takıma işleyen bir plana sahip olma konusunda biraz geride kaldılar. Bunu sadece bu maç için söylüyorum. Galatasaray 1 galibiyete, hatta 2 beraberliğe de şampiyon oluyor. İkili averaj da var çünkü. İki hafta önce 4 puan vardı, artık 4 puan + ikili averaj var. Bu maç şampiyonluğu değiştirmeyen bir şey olmamakla birlikte biraz sezonun özeti de oldu gibi. Diş gösteren Anadolu takımları Galatasaray'a karşı 3 tane galibiyet aldı. Geçen sene bu sayı 0’dı. Galatasaray sadece Beşiktaş’a yenildi. Doğal olarak burada toparlanması gereken şeyler var."
"OKAN BURUK'UN EN BÜYÜK SINAVLARINDAN BİRİ"
"Sadece Günay Güvenç özelinde söylemiyorum. Okan Hoca nezdinde Galatasaray'da 6-7 tane oyuncunun katkısından daha fazla bir kredisi var. Bunu normal karşılıyorum. 4 yıl 7/24 birlikte geçirdiğin insanlarla haliyle ekstra bağ oluşuyor. Dışarıdan bariz bir şekilde gözüken, gitmesi gereken oyuncuları söylemek içeride daha da zorlaşıyor. Okan Hoca'nın en büyük sınavlarından biri de bu."
"NOA LANG YERİNE BİN KERE ARAL ŞİMŞİR'İ ALIRIM"
"Ben şimdiden söylüyorum. Galatasaray'ın 3 tane iyi yerli oyuncuyu kadrosuna katması lazım. Mesela Midtjylland'dan Aral Şimşir olabilir. Noa Lang'ı yabancı kontenjanında kullanacağıma 1000 kere Aral'ı alırım." ifadelerini kullandı.

Kaynak: habersarikirmizi.com




